Hana Suberová

certifikovaná lektorka hormonální jógové terapie pro ženy, muže a diabetiky
+420 608 824 787
suberova@jogahormonalni.cz

Tipy na cvičení - pozdrav Slunci

17.09.2012 10:56
Zkuste si zacvičit po ránu pozdrav Slunci. Protáhne vaše tělo a dodá energii...

1. pozice pranamásana spojit ruce s nádechem, výdech, 2. pozice hastauttanásana, záklon, nádech, 3. pozice padahastásana, dlaně se dotýkají země, výdech, 4. pozice ašva sančalanásana, pravá noha zanožená, nádech, 5. pozice sumeruásana, zádrž dechu, 6. pozice aštanga namaskár, výdech, 7. pozice bhudžangásana, nádech, 8. pozice, sumeruásana výdech, 9. pozice, ašva sančalanásana, pravá noha mezi dlaně, nádech, 10. pozice  padahastásana, výdech, 11. pozice hastauttanásana, nádech, 12. pozice pranamásana, výdech.  
Zopakujeme i na druhou stranu (ve 4. pozici zanožuji levou nohu a v 9. pozici jde levá mezi dlaně)
Série se skládá ze 24 pozic. Provedeme 3x po ránu před jídlem. Krásný den!